Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

luki79

forumowicz
  • Zawartość

    1061
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O luki79

  • Tytuł
    Motomaniak

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    Wieliczka
  1. opel vectra 2004

    nie chciał zakręcić (rozrusznik), czy nie chciał odpalić (silnik, przy kręcącym rozruszniku)?
  2. Jak zrobić pojazd z silnikiem od kosiarki?

    Witam. Podpatrz jak zbudowane są gokarty - mnóstwo masz o tym informacji w necie.
  3. Witaj, Ten wyciek nie powoduje utraty ciśnienia oleju przez silnik - wymień na początek uszczelkę pokrywy zaworów. Silnik nie gaśnie jednak od tej usterki - no chyba, że oleju w silniku po prostu nie ma. Podejrzewam, że lampki ciśnienia oleju i akumulatora zapalają się, bo silnik przestaje pracować, a masz załączony zapłon w stacyjce.
  4. Audi A4

    Kolego, czytałeś regulamin? Odgrzałeś temat sprzed 5 lat! Po wymianie oleju trzeba skasować inspekcję na zegarach. Sam silnik po wymianie oleju tego nie zrobi.
  5. Czarny - masa Czerwony - 12V po zapłonie Biały - wg mnie sterowanie, czyli wpinasz w przewód, którym chcesz te światła załączyć.
  6. Witaj, ten błąd wcale nie jest taki dziwny. Sonda czteroprzewodowa ma wewnątrz siebie m.in. grzałkę, która powoduje, że czujnik tlenu jest bardzo szybko gotowy do pracy. Błąd dotyczy właśnie tej grzałki. Nie pamiętam jaka tam jest sonda, ale jeśli masz przewody kolorów: czarny, szary i dwa białe, to na tych ostatnich sprawdź czy nie ma zwarcia i czy dochodzi zasilanie (na jednym białym) i masa (na drugim białym). Jaka by nie była usterka, musisz mieć spory zapas pieniędzy, że tak lekko te sondy kupujesz
  7. jakbyś tak jeszcze podał o jaki pojazd chodzi Pewnie osłona pod silnikiem, inny plastik (nadkole u dołu) lub stelaż mocujący są wygięte i ocierają gdzieś o drgający silnik. Auto na kanał, druga osoba do gazowania.
  8. Co do dźwięków - może to wynik zerwanego rozrządu. A co do mocy, odczytaj pamięć błędów, może usterka dotyczy problemu z (sterowaniem) EGR lub turbo?
  9. A ile golf pali na benzynie? Może stan silnika jest fatalny? Jeśli zwiększone zużycie jest tylko na gazie, to naturalnym wydaje się umówienie na regulację do gaziarza.
  10. Renault Twingo

    CegLa, poza tym że to twingo nie podałeś żadnych innych namiarów na auto Jaka pojemność, jaki rok produkcji, diesel, benzyna, gaz? Podejrzewam usterkę w obszarze kolektora ssącego, może lewe powietrze - ciężko wróżyć, nie wiedząc nic o aucie. no to po co cokolwiek piszesz - niewiele pomogłeś
  11. Sprawdź poziom w zbiorniczku płynu do wspomagania. Niezależnie od wyniku do sprawdzenia jest pompa wspomagania układu kierowniczego, ewentualnie przekładnia kierownicza.
  12. Instalacja LPG a webasto

    Kolego, szanuj tych którzy mogą ci pomóc. Brakiem kultury na pewno nie osiągniesz celu. Twój opis zawiera mnóstwo niejasności, dlatego: Po pierwsze napisz jakiego auta to dotyczy: golf III, to słabe dane. Po drugie: napisałeś, że masz reduktor połączony szeregowo. To znaczy jak? Opisz gdzie jest wpięty, w jakie przewody, w którym miejscu. Po trzecie: reduktor, moim zdaniem, powinien być wpięty równolegle w mały obieg za pomocą trójników w przewody do- i odprowadzające płyn z nagrzewnicy przed zaworem (jeśli występuje). Równolegle, bo zapewni to ciepłą wodę również dla nagrzewnicy (w szeregu priorytetem byłby reduktor, który odebrałby większość ciepła i nagrzewnica nigdy nie byłaby dostatecznie nagrzewana). Mały obieg, bo najszybciej się nagrzewa, a równolegle do nagrzewnicy wg powyższych wytycznych, bo niektóre auta mają zawór ciepłej wody zamykający przepływ cieczy przez nagrzewnicę. Po czwarte: jak jest wpięte to dodatkowe ogrzewanie - opisz krok po kroku, podobnie jak z reduktorem w punkcie 2. Może wklej schemat?
  13. Do chłodnicy dochodzi m.in. wąż z gorącym płynem - może po prostu zewnętrzna zimna woda odparowuje na gorących elementach silnika lub chłodnicy?
  14. Instalacja LPG a webasto

    Webasto to firma a nie urządzenie - widocznie nikt się nie zna. Twoje wykrzyczane pytania odnosiły się do reduktora - nie było żadnego co do ogrzewania dodatkowego, więc czego oczekujesz?
×