Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

SeDay

forumowicz
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SeDay

  • Tytuł
    nowy
  • Urodziny 25.01.1994

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    BMW E46 318i
  • Lokalizacja
    [PL] FWS
  • Prawko od
    8.03.2012
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Profesja
    Brak
  • Kilka słów o mnie
    To i owo. ;)
  1. nie chodziło mi o silniki bo wiem jakie brac a jakie nie. Sam na co dzień jeżdżę Oplem 2.0 DTI 101 KM który mocą powala jednak mi wystarcza. Chodziło mi o reszte t.j zawieszenie w którym lepiej sie trzyma na Polskich drogach, jak z trwałoscia plastików wewnątrz itp.
  2. Za jakis czas będę przymierzał się do zmiany samochodu, oglądałem wiele modeli jednak żadne nie podeszły pod mój gust jak Vectra C i Mondeo MK3, wiem ze któryś z tych kupie jednak nie mogę sie zdecydować jaki dlatego napisałem ten temat. Chcialbym uzyskać opinie osó które miały styczność z tymi samochodami, chodzi mi głównie o bude bez silnika czyli jak w obu przypadkach z jakością plastików, co z komfortem i jaka awaryjność jeśli chodzi o drobne rzeczy. Co do silników to wiem na jakie uważać poza tym jeśli przyjdzie mi kupować to zrobie to ze znajomym mechanikiem więc ten problem odpada. Interesują mnie silniki od 2.0 wzwyż w benzynie w manualu bez LPG. Hatchback/Sedan. Co polecacie i dlaczego? Piszczące plastiki i słaba blacha nie jest mi straszna i na dynamice mi jakoś nie zależy, dotychczas jeżdżę na co dzień VW Golfem MK4 1.6 SR i Zafirą A 2.0 DTI i mimo przeciętnej mocy w obu mi w zupełności wystarcza chociaż nie pogardzę dodatkowymi KM. Trzeszczące plastiki tak jak w tym drugim również mi nie przeszkadzają. Miałem keidys jednego Forda (Focus MK1) więc orientuje sie w cenach części które tanie nie są. Także nie zniechęcicie mnie do tych tylko nie wiem na którego się zdecydować. Wysokie spalanie tez nie jest mi straszne, a LPG nie zamierzam mieć.
  3. Założyłem ten temat ponieważ mam pewien dylemat i nie mogę sie zdecydować otóż posiadam VW Golfa IV w wersji Hatchback w kolorze srebrnym, jak to bywa w starszych samochodach z upływem czasu lakier traci na jakości, w moim przypadku na bokach i całej reszcie się dobrze trzyma jednak na dachu już nie ponieważ od zakładania anteny od CB troche się porysował poza tym wiele razy dostał gałęziami i innymi tego typu rzeczami, po prostu nie wygląda zbyt ładnie i postanowiłem że najlepszym rozwiązaniem będzie oklejenie folią bo z lakierowaniem jest zbyt dużo roboty i od zawsze mi się podobały samochody w których dach był w innym kolorze niż reszta, zawłaszcza kiedy lakier jest srebrny. Wybór padł że zostanie oklejony folią (do oklejania samochodów) tylko problem w tym że nie mogę się zdecydować jaką. Kolor samochodu jest srebrny (tak jak wychodziły pierwsze wersje) i do wyboru mam: - Carbon 3D - Czarny mat - Czarny połysk Według was który lepiej by się prezentował tak żeby wiochy za bardzo nie zrobić?
  4. Chciałem was poprosić o radę. Mam Zafirę A z 2002 roku, silnik 2.0 DTI 101 KM i 183 tys km przebiegu, zamierzam wymienic olej w silniku bo już swoje przejechał ale nie wiem jaki. Wcześniej Zafira poruszała się głównie po mieście na krótkich odcinkach tym razem zamierzam pokonywać bardzo duże odległości i jakiej firmy byście polecili oraz jaka gęstość? Pozdrawiam.
  5. Znalazłem przez przypadek na allegro kilka ciekawych interfejsów do VAGów, kilka lat temu kupiłem sobie podobny ELM 327 ale jak się później okazało nic się nim nie da zrobic poza odczytaniem zamrożonych ramek. Takie cos znalazłem: KABEL INTERFEJS VAG-COM 409.1 VW SEAT AUDI USB (3617470354) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. KABEL INTERFEJS VAG-COM 409.1 VW SEAT AUDI USB (3629233821) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. VAG COM KKL OBD2 USB BLACK VW AUDI SEAT SKODA (3668103259) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Pytanie brzmi, czy powyższe interfejsy różnią sie czymś od ELM 327, czy można wiecej rzeczy sprawdzic w samochodzie, m.in. odczyt i kasowanie błędów czy może jest to to samo badziewie co ELM? Co o tym myślicie? Sprawdzał ktoś to? Bo cena podejrzanie niska.
  6. VW Golf 4 - 1.6 sr - Opinie

    Dzięki za odpowiedź ale trochę za późno bo już kupiłem sobie owego Golfa z silnikiem 1.6 sr. Nad dieslem nie myśle bo zeby miec takeigo w miare dobrym stanie to trzeba dac conajmniej 9000-10000 zł, a ja mogłem dac max 8000 zł z opłatami (ok. 500 zł). W każdym bądź razie kupiłem 1.6 SR i ku mojemu zdziwieniu jak na taki mały silnik to sporo ma mocy i jest czym pojeździć a spalanie 8l/100km więc nie jest aż tak źle.
  7. Witam, Przymierzam sie do zakupu jakiegoś innego auta i zastanawiałem sie nad zakupem VW Golfa IV, problem w tym ze wszedzie pełno jest egzemplarzy z silnikiem 1.4 który podobno jest wadliwy i dużo widziałem te z 1.6sr. Chciałem sie dowiedzieć kilku opinii o tych silnikach (1.6 sr). W okolicy ktos sprzedaje właśnie taki egzemplarz z takim silnikiem z przebiegiem ok. 180 tys km. Powiedzcie mi na co uważać w tych silnikach, mocno są awaryjne? Samochód nie ma gazu i będąc w moich rękach nigdy nie będzie miał więc jeden problem z głowy. Wiem ze najlepszymi są 1.8 i 2.0 ale te jak się trafiaja to w małych ilościach i są mocno wyeksploatowane.
  8. Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie do odpowiedniego. Zrobiłem ten temat ponieważ chciałem się dowiedzieć czy jest dużo problemów z przełożeniem silnika w VW Golfie IV, z obecnego 1.4 na 1.8? Chodzi mi czy np. skrzynia i elektryka bedzie pasować czy jednak trzeba przerabiać? Pytam się bo mam okazje kupic sobie Golfa IV zadbanego z kiepskim silnikiem 1.4 który podobno szybko zaczyna sie zużywać i bierze olej. - takie czytałem opinie o nim. Samochód ma obecnie 195 tys km przebiegu a mam dostęp do silnika który ma o wiele mniejszy przebieg i większą pojemność bo 1.8 (zwykły, zadne turbo).
  9. Ford Focus MK1 1.8 16V (Kombi) by SeDay

    Dawno się nie odzywałem. Od ostatniego postu nie wiele się zmieniło ale chociaż zdjęcia zaktualizuję. Zewnętrznie tylko spolerowany lakier, wewnątrz zrobiony remont zawieszenia, wymiana filtrów i płynów. Jeszcze tylko przedni hokej i nowy znaczek na tylnej klapie i samochód będzie jak nowy. Obecny przebieg to 197800 km chociaż silnik trzyma się jakby miał mniej niż 100.000 km.
  10. BMW E36

    Wybaczcie, pomyliłem temat z tym: http://www.forumsamochodowe.com/wasze-pojazdy/67835-bmw-e36-compact-zlomek-rost-rat-style.html
  11. Saab 9-3 SportCombi

    Samochód to nawet ciekawy, zwłaszcza że w bardzo dobrym stanie ale do teraz nie mogę zrozumieć producentów po co buduja samochody w Kombi w wersji sport, ludzi jak kupują kombi to zwykle to wożenia czegoś a jak ktos chce się ścigać to taka buda jest zbędna.
  12. BMW E36

    To teraz nie mogę sie pogodzic, jak można zrobić taki syf z tak fajnego samochodu jakim jest BMW E36 zwłaszcza ze buda była a bardzo dobrym stanie ;/ Ten styl rdzy jest troche wiochowaty według mnie.
  13. VAG Event 2012 Żerków

    Odświeżam pytanie.
  14. VAG Event 2012 Żerków

    Ma jedno nietypowe pytanie odnośnie tego zlotu otóż mam zamiar pojechać tam w tym roku (pierwszy raz) i chciałem sie dowiedzieć czy wstęp na tą impreze ma kazdy kto chce to zobaczyć czy tylko Ci którzy wystawiają tam samochody? Nie jade tam pokazywac nic swojego tylko chce pooglądać. To jedno a drugie, jeśli jednak każdy może tam jechać to jest jakiś parking w okolicy przeznaczony żeby postawic tam swój samochód bo czymś tam trzeba przyjechać. I czy wstep na ta impreze jest płatny?
×