Skocz do zawartości

l.edziu

forumowicz
  • Zawartość

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O l.edziu

  • Tytuł
    Stały bywalec
  • Urodziny 24.07.1976

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. l.edziu

    Mitsubishi Lancer EVO IX

    A ja dawno nie jęczałem więc to uczynię teraz... Uwielbiam Evo9 ale styl który jest przy tym projekcie zabija to co najlepsze w tym aucie... to że jest gleba to pikuś ale wielkość felg połączona z wielkim heblem zabija atut evo czyli prowadzenie połączone ze startem. Podstawą zabawy w evo9 jest dostępność Nm i jego wielkość a zwiększenie masy koła pewnie o 50% raczej temu nie służy... Może podam przykład ori felga bbs z mr-a + ori opona 235/45/17 waży 17-18kg w zależności od opony, na feldze enkeja będzie około 2kg więcej a tu sądzę że na spoko dojdziemy do 25kg... no i nie zapomnijmy że evo ma stały napęd na 4koła który lubi walniecie z odcinki więc dołożenie około 8kg. na koło jest takie sobie... jeżeli chodzi o odczucia przyśpieszenia i prowadzenie. Wygląda kozacko no ale jazda też się liczy
  2. l.edziu

    Toyota Corolla KE70

    Fajne auto tylko po co ten kolektor taki dziwaczny poprowadzili???
  3. l.edziu

    Tuning japoński i koreański - zdjęcia

    Nie dam sobie nic uciąć ale ta corollka jest z 4age a na 100% nie z JZteemmm:watermelon:
  4. l.edziu

    Subaru Impreza WRX / BBS RS (US)

    Tu chodzi o to żeby sie pokazać, taki fetysz że się patrzą i pokazują palcyma Tylko tak myślę że taniej byłoby np: założyć sztucznego członka na głowę a efekt ten sam
  5. W związku z tym że mam troszku doczynienia z EVO jak patrzę na takie tuningi to aż łezka leci Dodam że moje preferencje są jasne czyli lubię auta skierowane do robienia dobrze kierownikowi w danej dziedzinie tuningu... Fakt może zbyt rygorystycznie podchodzę do tematu...ale etap działania na oślep mam za sobą. P.S. Mają juz nie produkować EVO więc taka sztukę mozna później dorwać jak dziewicę
  6. A mnie zastanawia o co kierownikowi chodziło zostawia kanapę to jedno ale wstawia pasy, wykręconą kierę, a'la klatkę, fotel taki owaki a tak naprawdę w tej konfiguracji 5min na torze i nie ma społlerków a do tego 19ki felgi swiecą sie jak psu jajca na wiosnę z tą różnicą że jaca psu się przydadza a 19ki pseudo sportowemu AWD się nie przydadzą a nawet zaszkodzą... Ciekawostką są też fruty AMSa a seryjny komp z prawie seryjna mapą.... Czyli znowu mielismy kasę na bycie pozorantem a nie mieliśmy kasy żeby autko jechało... Później stanie takie cygańskie swiecidełko na swiatłach i zostanie objechane przez mocniejsze tdi... jedzie siarą... Jak juz się coś robi to z głowa więc jeżeli spowalniam auto to idę w wygodę jak je koksuje w pałer i sport to idę w sport... a nie w różowego pudelka. Typowy strażnik tęczy w Warszawie
  7. A do czego potrzebujesz auta??? Może być żwawa R6ka, V8ka albo coś z T... Pozostaje kwestia skrzynki ... Ogólnie istotne jest przeznaczenie auta street, kjs, drift itd...
  8. Panowie to nie jest tak jak myślicie ponieważ nie ma problemu czy to będzie turbo czy kompresor a może swap...problem jest w kasie vs efekt vs tuningowcy Za 10k bedzie soft turbo tak od bidy ale zacznie się sprzęgło, dyfer przełożenia, LSD, skrzynia biegów, felgi, opony, zawieszenie, heble i to jest następne 5-10k. I czy to będzie któraś z wyżej wymienionych opcji czy samo turbo to i tak tyle wyjdzie. Jak polecisz ostrzej żeby wykorzystać kucizne to dojdzie temat wtrysków, chłodzenia (ICek, chłodnica), sterowania ECU(map sensorki, gajgerki), nie wiadomo co z kolektorem ssącym, kwestia strojenia (znam ludzi którzy na samo strojenie auta z paliwkiem wydali ponad 5k w zwykłym wozidle), pewnie pojawią się problemy paliwowe itd...hmmm a jak głowica będzie miała słabe przepływy i kiepskie szpilki??? a jak wałki będą jakieś takie??? A tak naprawdę mercedesowskie AMG i tak pozamiata co wyjdzie taniej i szybciej. Może ktoś powie ze AMG dużo kosztuje ale na 100% szybciej podejmie się dodatkową pracę i zarobi kaskę niż zbuduje szybkie auto nie mając w tym doświadczenia.
  9. Odpuść temat bo wydasz tyle kasy że spokojnie kupisz V8 AMG które w odróżnieniu od takiego ulepa ma szanse być szybkie Pewnie zaraz pojawi się milion pincet wypowiedzi jak to łatwo i przyjemnie uturbia się...ale gwarantuje Ci że nie jest różowo...i mogę jeszcze dodać że 3/4 takich projektów jest lipą gdzie właściciel nawet nie wie jak powienien jechać jego samochód po modach.
  10. l.edziu

    VW Golf Mk. I / Porsche Rims (B)

    Szkoda felg, szkoda auta generalnie styl lipa
  11. l.edziu

    Lexus GS300 / VIP Modular VXS210 (AUS)

    Fajny Lex szkoda tylko że jak już nie planował właściciel dłubać przy motorowni to mógł zapodać V8 które fajnie wymiata w tym aucie.
  12. l.edziu

    BMW E36 Alpina / OZ Breyton (PL)

    W tej super BMWe zdejmiesz felgi i tak naprawdę nic ciekawego nie zostanie...oczywiście jest silnik Alpinki tylko że skrzynka ZFa za 1000zł. Wnętrze zwykłe, podniszczone...co śmieszne auto miało być oryginalne tylko tak naprawdę wystarczy wpisać na google odpowiednie hasło i wyskoczy 10 identycznych sztuk tylko bez obciachu z felgami... Jako osoba satrsza jak zobaczył bym ori dopracowaną B3 to wiedziałbym że mam doczynienia z prawidziwym kolo a tak jak widzę ten rodzaj tuningu to mozna spokojnie szukać dresikófff i ruszać na disco pod remize... Przy aucie kompletnie nic ciekawego nie zrobiono co mogło by wymagać jakiejś wiedzy albo determinacji w działaniach...zainstalowano felgi na których nie da sie jeździć pasujące jak pięść do nosa a technicznie nic nie jest zrobione oprócz silnika.
  13. l.edziu

    BMW E36 Alpina / OZ Breyton (PL)

    Czyli podsumujmy zwykła buda, graty Alpina społler LTW masz racje to nie jest żadna profanacja ... więc jak widzisz e36 1,8 z napisem M to też nie jest profanacja??? Alpina dotyczy Alpiny a nie jakiegoś kibla ze Słomczyna z napisem Alpina na klapie na szerokiej feldze na której auto rozwija 80km/h bo społler dociska. Ktoś kto się zna na autach, miłośnik Alpiny jak zobaczyłby tą prawie Alpinkę to wypadł by z butów.
  14. l.edziu

    BMW E36 Alpina / OZ Breyton (PL)

    No zaskakująco inny mega "musk" nad tym pracował...oczywiście nad ta innością. Społler świadczy o tym że podczas grilla zakąska i popita moze być podawana bez stresu ponieważ parapet jest pod brodą kierownika a w razie czego można też łatwo "posiorpać" jak się rozleje... Zawias fajny o tylca dobrze się prezentuje, czarne światła, jest gitara projekt całkiem inny bo kto by piekną Alpinkę tak skarcił...??? Niech żyje inność..no i jeszcze sadzę że auto jest starsze od autora "projektu".
  15. l.edziu

    Jakie auto polecacie na taxi? Opinie, porady

    Upieram się przy starszych lexach ponieważ serwis jest prosty jak na egzotyczną markę premium... Wszystkie graty można sobie samemu odszukać na www.toyodiy.com do tego jeszcze są firmy handlujące częściami OEM gdzie można coś kupić nawet za 50% ceny ASO. Mam porównanie np: do Nissana gdzie ASO częto nie mają informacji o autach z innych rynków a ceny są totalnie odjazdowe... Co do niemieckich aut to też nie jest wesoło szczególnie przy markach premium bo chcąc je serwisować w ASO trzeba być naprawdę bogatym a zwykłe warsztaty nie radzą sobie z nadmiarem elektroniki... Wspominałem o koledze z CLK ale ten sam Pan ma Vito które dokładnie miało ten sam problem elektro-mechaniczny z włączającą się trakcją co skutecznie obrzydziło autko. Oczywiście nowe Lexy pogorszyły swoją jakość i pewnie w ASO jest drogo ale do 2008r bidy nie ma:rugby:
×