Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

xavier

forumowicz
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ...spoglądajcie czasami w niebo... http://www.youtube.com/watch?v=VGBsqE_W2mQ&feature=related [ Dodano: 2010-01-29, 16:29 ] ...i nie zapomnijcie zaszczepić się przeciwko grypie... http://www.youtube.com/watch?v=NHigU-YsKF0 [ Dodano: 2010-01-29, 17:03 ] ...pamiętajcie o zdrowym odżywianiu się... ...najważniejsza jest rzetelna informacja... [ Dodano: 2010-01-29, 19:34 ] Globalne Duchowe Przebudzenie Ludzkości... http://davidicke.pl/index.php/filmy/34-david-icke/194-david-icke-globalne-duchowe-przebudzenie-ludzkoci.html http://www.youtube.com/watch?v=NYaa7Z6FHUU [ Dodano: 2010-01-30, 14:04 ] ...no i oczywiście witam wszystkich serdecznie... [ Dodano: 2010-01-30, 16:39 ] ...podobno, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło... http://www.youtube.com/watch?v=f0lh2LnaAYw&feature=related [ Dodano: 2010-01-31, 09:58 ] ...nie ma to jak dobra muza na początek dnia... [ Dodano: 2010-02-26, 16:22 ] Rybka nadal w dobrej formie...cudowny kawałek...posłuchajcie...
  2. WITAM. Przymierzam się do kupna samochodu używanego zarejestrowanego w kraju. Na co powinienem zwrócić uwagę jeżeli chodzi o dokumenty, które powinien posiadać sprzedający? Jakie czekają mnie opłaty fiskalne po zakupie takiego samochodu? Istnieje możliwość ściągnięcia z forum druku umowy kupna-sprzedaży?
  3. http://www.youtube.com/watch?v=sGveOp7aC1Q Obejrzyjcie i posłuchajcie jak jeździ i brzmi silnik tego potwora. Naprawdę warto.
  4. Opel Corsa 1.0

    Może wystarczyłoby zmodyfikować dolot i wydech plus chip tuning. Na dolocie filtr stożkowy, a za nim mała sprężarka. Na wydechu po sprężarce tylko tłumik końcowy - przelotowy. Ile takie przeróbki mogłyby kosztować?
  5. Opel Corsa 1.0

    Wszystko jest OK. Mechanik powiedział, że ten silnik tak ma, ponieważ jest 3-y cylindrowy. Ponoć po tuningu można z niego wycisnąć 60KM.
  6. Opel Corsa 1.0

    Silnik jest w bardzo dobrym stanie - ma przebieg około 60 tys. kilometrów. Niestety fabrycznie ma 45KM, a to trochę mało na sprawne poruszanie się.
  7. Kolega kupił 5-cio letniego opla corsę z silnikiem 1.0 o mocy 45KM. Niestety moc tego silniczka jest za mała na sprawne poruszanie się tym samochodem. Czy można jakoś podnieść moment i moc tego silnika? W tej chwili przyspieszanie do setki trwa wieczność. Silnik zachowuje się tak jakby był zdławiony.
  8. Układ zapłonowy bez akumulatora.

    W poprzednim schemacie minus z prostownika odizolowany jest od masy motoru. Wynika z tego, że kowadełko platynki powinno też być odizolowane od masy motoroweru. Z technicznego punktu widzenia będzie to trudne do zrobienia. Dlatego potrzebne będą trzy prostowniki - aby wyeliminować ten problem. Cewki oświetleniowe również muszą być podłączone do prostowników. Wszystkie minusy z trzech prostowników podłączone są do masy motoru. Natomiast plusy z cewek oświetleniowych zasilają instalację motoroweru. Motorower zasilany jest napięciem stałym i ma wspólną masę dla zapłonu i oświetlenia. Patent powinien działać bez akumulatora. Powodzenia w przeróbkach lub jak kto woli w tuningu. [ Dodano: 2007-08-12, 16:39 ] Poniższy schemat przedstawia wersję układu z zewnętrzną cewką zapłonową, stosowaną w jawkach i ogarach. W tej wersji układu niepotrzebne będą prostowniki oraz akumulator. Jest to dopiero projekt - jeszcze nie sprawdzony. Może ktoś posiadający ogara lub jawkę zrobi ten układ i podzieli się z nami swoimi uwagami. Powodzenia w przeróbkach. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8adaed5fad9d8cd8.html
  9. Możliwe jest zastosowanie mojego patentu bez obecności akumulatora. Układ zasilany jest z osobnej cewki zasilającej (6V~ do 12V~), do której podłączony jest prostownik. Zasadnicza różnica polega na tym, że minus z wyjścia prostownika nie może być podłączony do masy motoroweru. Układ jeszcze nie sprawdzony - ale powinien działać. Wrzuciłem w załącznik na serwer forum - Niems
  10. Samochód używany.

    Rodzinne - do 4 metrów długości z gazem. Z segmentu "B".
  11. WITAM. Dysponuję kwotą 9 tysięcy złotych. Doradźcie co za te pieniądze będzie można najlepiej kupić - aby nie przepłacić za używane auto.
  12. Drobiazg. Może komuś uda się zastosować ten patent w swoim pojeździe i podzieli się z nami na tym forum swoimi uwagami - jak się spisuje i jak działa. Powodzenia w przeróbkach lub jak kto woli w tuningu.
  13. Patent jest tak prosty, że każdy mający podstawy elektroniki - potrafi na podstawie mojego szczegółowego opisu - taki schemat sobie narysować. Iskrzenie na stykach przerywacza oraz kondensator, powodują opóźnienie zapłonu - silnik gorzej wkręca się na wysokie obroty. Kumpel w maluchu ma założony obrotomierz. Po zrobieniu tego patentu silnik ma o 10% wyższe maksymalne obroty i znacznie szybciej je osiąga. [ Dodano: 2007-08-09, 19:39 ] Do opisu załączam schemat.
  14. W konwencjonalnym zapłonie bateryjnym z przerywaczem mechanicznym można w bardzo prosty sposób wyeliminować kondensator i zmniejszyć kilkunastokrotnie prąd płynący przez styki przerywacza. Zamiast kilku amperów płynących przez styki przerywacza mamy kilkaset miliamper - czyli prąd płynący przez żaróweczkę w latarce. Pozwala to wyeliminować iskrzenie na stykach przerywacza i wypalanie tych styków. Przy tak małym prądzie - kondensator będzie niepotrzebny. Wystarczy kupić tranzystor p-n-p (BDX18 lub BDP396 lub BDP286) oraz diodę impulsową BA159. Diodę BA159 podłączamy równolegle do styków uzwojenia pierwotnego cewki wysokiego napięcia (katodą do plusa). Tranzystor smarujemy cienko pastą silikonową i przykręcamy do niedużego radiatora. Obudowa tranzystora musi mieć kontakt elektryczny z radiatorem, ponieważ kolektor tego tranzystora wyprowadzony jest na jego metalową obudowę. Radiator na którym jest tranzystor - podłączamy do minusa akumulatora. Emiter tego tranzystora podłączamy do drugiego styku uzwojenia pierwotnego cewki wysokiego napięcia. Pierwszy styk tej cewki podłączony jest do plusa akumulatora. Bazę tranzystora podłączamy do ruchomego styku przerywacza. Styk nieruchomy podłączony jest do masy, czyli minusa akumulatora. http://www.laro.com.pl/index.php5?action=sklep&t=199 http://www.sklepelektroniczny.com.pl/product_info.php?products_id=424 http://www.semelab.co.uk/pdf/bipolar/shortform/SF_BDX18.pdf
×