Skocz do zawartości

Miekki

forumowicz
  • Zawartość

    1519
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Miekki

  • Tytuł
    Motomaniak
  • Urodziny 28.06.1994

Więcej o mnie

  • Mój samochód
    E36 Compact
  • Lokalizacja
    Opole
  • Prawko od
    2014
  • Zainteresowania
    Dryfting, Virtual Tuning
  • Profesja
    Operator Maszyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Ostatnio trochę pogrzebałem przy kompakt. -Skończyłem wreszcie ten cholerny próg od strony pasażera -Pospawałem sensownie wydech za kolektorem i przy okazji zwiększyłem średnice do 55mm (było 45...) i podniosłem go trochę, bo zdarzyło mi się nim przycierać... Ale muszę dać go jeszcze wyżej XD -Jak już byłem przy blacharce, to pomyślałem że wypadałoby zadbać o lakier... No i zadbałem XD -Na tył wpadł zawias DiaxMotorsport (Vogtland + podkładki regulacyjne TaT), a z efektu jestem nawet zadowolony A... no i po jakichś 5 miesiącach przeszedłem przegląd XD
  2. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Nic nie postowałem, bo nie miałem czym fotek cykać Wpadło nowe koło, zderzak Rieger, gwint na tył, ruszyło się coś z blacharką (już jeden próg wstawiony XD). W weekend będę działać dalej
  3. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Kompi już jeździ, a od jakichś 3 tygodni wozi dupę do pracy Przy pierwszym mocniejszym wciśnięciu gazu (sprawdzałem jak to się zbiera 0/180kmh) podpaliły się osłony wygłuszające/termiczne, bo pęd wiatru oderwał je od ściany grodziowej. Ja się osrałem, osłony się trochę wypaliły, zużyłem gaśnice, ale w zasadzie nic wielkiego się nie stało. Osłon w okolicy wydechu już się pozbyłem Dodatkowo zaczęło mi ściągać przewody ukł chłodzenia i rozwaliło mi uszczelnienia korka spustowego w chłodnicy, ale korek już zamówiłem, a na przewodach wystarczyło wymienić opaski na nowe. Dokupiłem jeszcze: - Poliuretanowe acentryki wahacza (kiera powinno odbijać jak szalona) - Olej Valvoline MaxLife Semisynthetic 10W40 (Ale chyba opchnę go kumplowi który sprawił sobie kompakta w 1.8IS i kupie syntetyk 5W60) - Butla LPG tylko po to, żeby przejść przegląd W planach do układanki dołączą: Nadkole od strony kierowcy, drzwi kierowcy, poduszki amortyzatora z e36 M3 i heble na przód z e46 330d/i (powinien wyjść rozkład siły hamowania 70/30). Oddałem butle co2 do napełnienia, ale okazuje się, że ma jakieś nietypowe wejście... więc prawdopodobnie będę musiał kupić butle do spawarki - bez tego nie połączę tego cholernego wydechu (aktualnie połączony blachą i opaskami ślimakowymi, a sonda lambda wisi na łapie skrzyni biegów, bo jakiś debil zakleił wtyczkę XD) No i coś poje*bałem z montażem wybieraka. Teraz jedynka jest po środku, a samo wbijanie 1/3/5 przesuwa tunel środkowy... biegi oczywiście wyskakują.
  4. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    GURWA JEGO MAĆ. Minęły już dwa miesiące od rozpoczęcia swapa, ale wszystko już dobiega końca. Aktualnie auto odpala i zostało już tylko odpowietrzyć ukł. hydrauliczny i poskładać blacharkę z przodu.... no i wypruć połowę wnętrza XD #stilldaily Gdybym jeszcze raz mógł się do tego zabrać to na pewno inaczej podszedłbym do następujących rzeczy: -Zamiast m50b20 kupiłbym m52b25. Serio... i tak mi tej mocy zabraknie więc będę musiał się bawić jeszcze raz, a b25 można wyrwać za 1800zł -Zamiast kupować narzędzia w Tesco i Biedronce kupiłbym od razu porządne zestawy. Serio, wyszłoby parę zł taniej. Przykład? Do odkręcenia przewodu wyprzęgnika zjechałem 2 klucze za 5zł i uszkodziłem nakrętkę, a porządny klucz za 20zł odkręcił to bez zająknięcia. -Najpierw obejrzał porządnie auto i nowy silnik, żeby sprawdzić co trzeba kupić, bo się nie nada (przewody wspomagania, przetarty przewód termostat-chłodnica, wybierak skrzyni biegów... jprdl dużo tego było...) -Bardziej przemyślał jak ustawić auto, żeby był wygodny dostęp do wszystkiego -Kupił tackę "magnetyczną" na śruby i nakrętki... bo kopnąłem w pojemnik i wszystko się rozsypało -Przemyślałbym jak rozwiązać kwestie wydechu, a nie podchodził do tego w stylu "jakoś to będzie" Ale nie ma co narzekać, bo wiele się dzięki temu nauczyłem i więcej takich błędów nie popełnię Aktualnie silnik odpala tak: Trochę faluje, bo sonda lambda jest poza wydechem, no i linka gazu jest trochę za długa- trzeba będzie ją skrócić o 15cm, ale i tak jest zajebiście Doszło też trochę gratów: -Gwint na przód TaTechnix Evo (ten z regulacją wysokości na ladze - obniżenie nie wpływa na charakterystykę amortyzatora). Na tył wpadnie prawdopodobnie custom, bo ten od TaT jest miękki -Swap hebli na tył z e36 325 -Adaptery tarcza - bęben na tył z możliwością montażu dwóch kompletów zacisków (dodatkowe zaciski pod układ z hydraulicznym ręcznym) od #ZipSquad -Rozpórka przednia JOM -Uszczelka pokrywy zaworów - bo aktualna mi się średnio podoba. Ktoś ją chyba uszczelniał silikonem. -Wlepki od ingloriusów -No i na zdjęciu nie ma, ale doszły jeszcze adaptery skrętu 30% od SAS Performance Więcej grzechów nie pamiętam. Teraz szykuje się długi weekend, więc mam nadzieję, że w sobotę wyjadę
  5. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Kompi nie umarł... tylko aktualnie nie porusza się o własnych siłach, ale po kolei. W styczniu zaczął mnie strasznie wkorbiać brak możliwości odpalenia mocno nagrzanego silnika (a podczas postoju na światłach potrafił się zdusić i zgasnąć). Poczytałem trochę w internetach i prawdopodobnie to jakiś czujnik... jeździłem tak do marca, ale już był pretekst do zakupu innego silnika XD W lutym kupiłem kompletny zestaw na swap m50b20 (no jak się dziś okazało... to nie jest taki kompletny - brakuje wybieraka skrzyni biegów ) W marcu kupiłem podnośnik do silnika + zblocze, migomat i pare innych pierdół. No i w piątek zaczęło się wyjmowanie m43 które zakończyło się w sobotę po godzinie 21'szej. Niedziela, to walka z wsadzeniem m50 do tej cholernej budy... Ja pier*ole... Walczyliśmy jakieś 6 godzin, żeby tego kloca zmieścić (Wsadzaliśmy od góry ze skrzynią i kawałkiem wydechu bez wyjmowania magla - nigdy więcej xd). Do zrobienia pozostało: - Podłączenie ukł chłodzenia (bedzie problem, ale dam radę) - Podłączenie elektryki (meh... easy) - Połączyć skrzynie z wałem i ogarnąć wybierak - Naprawa szkód
  6. Może by tak znieść limit czasowy na edycję wątku w dziale "Wasze Pojazdy"? Przydałoby się, bo wraz z wprowadzaniem nowinek w nasze samochody można by aktualizować pierwszy post i temat stałby się bardziej przejrzysty - na innych forach się to sprawdza [trochę to zawile napisałem - sorry]
  7. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Aktualnie z Opola
  8. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Okazuje się, że kompakt ma działającą szpere 25% - Więc w sumie nie taki zły zakup VIN: WBACG11020KD42826 S209 Differential lock 25% S235 Towing hitch, detachable S242 Steering wheel airbag S243 Airbag for front passenger S315 Rear window wiper S340 Bumper, partially painted S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S498 Headrests mechanically adjustable, rear S510 Headlight vertical aim control S520 Fog lights S530 Air conditioning S550 On-board computer S651 Radio BMW Reverse RDS L801 National version Germany/Austria S915 Omission of outer-skin preservation
  9. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Kupie pas przedni (ten z nerkami), nadkole w jakimkolwiek kolorze i relfektor + kierunek... i tak będe jezdzić. No bo teraz to już go nie sprzedam [albo poskładam jako-tako i będę tak jezdzic - taszarowi by się spodobało]
  10. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    A może i środa... zalatany byłem Ps. właśnie mi przypominałeś, że mam z tyłu jakąś naklejkę do wywalenia XD Gadałem z paroma osobami i z tego co gadali, to jest całkiem spoko. A jeśli chodzi o nowości, to byłem dziś oglądać fajną miejscówke nieopodal mnie - jest potencjał, ale trzeba tam włożyć trochę miłości https://www.youtube.com/watch?v=gR4zGqGYdr4 Nagrałem filmik (bo inni ludzie chcieli wiedzieć jak to wygląda) i pojechałem pobawić się niedaleko mojego miejsca pracy, bo uznałem, że jak rozwale auto, to będę miał gdzie je bezpiecznie zostawić... Dzień zakończyłem kasując przód czompaczta No generalnie jest... :
  11. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Spaw będzie, hydrołapa raczej nie, bo mam bębny z tyłu... zresztą to się jeszcze zobaczy. Obcierek miało nie być, ale dzisiaj spadł śnieg :3 Ps. chyba się minęliśmy w czwartek pod kauflandem... stałeś koło jakiegoś Yugo, a ja ze znajomymi stałem czompacztem pod wejściem Kosztował 20 banknotów stuzłotowych - więc adekwatnie do stanu A tak z grubszych modów, to umyłem go i zatankowałem do pełna.
  12. Miekki

    E36 W Najgorszej Budzie

    Zmieniłem pracę i musiałem czymś dojeżdżać, a nie chciałem się znowu pchać w FWD :< A ja się męczyłem lekko ścierną pastą Tempo... Dzięki, już dopisałem do listy zakupów Do końca roku mam zamiar zająć się ogniskiem rdzy na kielichu (akumulator się wyrzygał), a reszta w lutym. Chrzest bojowy już był, bo polakierowałem dach (Sprayem... wyszło całkiem spoko, bo jeszcze nikt się do niego nie przyczepił. Kompresora jeszcze nie mam, kupie dopiero w lutym, bo miesięcznie na narzędzia mogę przeznaczyć max 300zł ) No i muszę podreperować silnik, bo trochę go zmęczyło upi*****anie EDIT: Bez przekleństw proszę. - Skori
  13. Niektórzy powiadają, że marzenia się spełniają... Niestety mogę się zgodzić z tym tylko połowicznie. Kupiłem swoją niegdyś wymarzoną e36, ale zrobiłem to w momencie gdy zacząłem jarać się DUŻYMI japońskimi sedanami >Aristo lover here< W dodatku Compacta... 1.6 ... Z gazem który dwa razy w miesiącu detonuje dolot... No ale lepsze to niż mój poprzedni samochód XD (https://dl.dropboxusercontent.com/u/38827680/POLOBGC/IMG_20141005_1703361.jpg) No ale przejdźmy do tego co my tu mamy: Silnik: M43b16 + LPG Wnętrze: Szyby na korbkę, fotele w stanie "mocnośerdnim", radio przejęte z polo, OBC 7, klimatyzacja Bodykit: Brak zaślepki haka, perę wgniotek, progi w baranku, buda "do poprawek lakierniczych" Dodatki: Wydech >prawie< przelot WM Sport, Hak Westfalia Plany: nie roz - ebać się i sprzedać tego parcha z zyskiem (no chociaż wyjść na zero) XD NO I SORY, ŻE TAKI BRUDNY, ALE DO TEJ MIEJSCÓWKI PROWADZIŁA KRĘTA DROGA... MOKRA... A JA MAM OPONY DO DOBICIA :3
  14. NO SIEMA. Historia zakupu tego wozu jest dość dziwna. Jechałem zobaczyć Fiata Palio Weekend 30km za Opolem - okazał się trupem, a sprzedawca burakiem. Spędziłem weekend u dziewczyny i gdy sprawdzałem sobie pociąg powrotny do domu coś mnie ruszyło żeby sprawdzić czy nie ma czegoś ciekawego w okolicy. Wszedłem na OLX, wpisałem "LPG" i pojawiło się ono. Prawdziwy JedynyTakiZobacz 1.0 w gazie. Pomyślałem - "biere" no i po małych negocjacjach "wziełem" Rocznik: 1993 Silnik: Ktoś kiedyś zrobił swap z 1.0 (monowtrysk) na 1.0 w gazniku #superswapkurhwo :frusty: Ukł jezdny: Każda opona inna, jedzie prosto. Buda: widziałem gorsze xD Wnętrze: Jeden fotel GTI, sciągniety jeden boczek z drzwi (redukcja masy). Plany: Ogarnąć blacharke przed zimą - prawdopodobnie dostanie nowy kolor. Mam dostęp do kompresora i mogę go pomalować profesjonalnie - Jedynka do Drewna i Metalu Mat kolor niebieski. Ogarnąć zimówki. Auto wraca do mechanika, bo po wymianie uszczelki pod głowicą nadal cieknie FOTY: TO UCZUCIE KIEDY TWOJE AUTO MA TYLE KOLORUW RZE JURZ SAM NIEWIESZ KTURY JEST TYM WLASCIWYM :< GRUBY.MOD.ALLERT - Licznik z obrotomierzem:
  15. Miekki

    SRT Viper X

    To dlaczego wersja cywilna "wygląda bardziej wyscigowo" i niepraktycznie? :x Błędy: -wszystko co dodales do tylnego zdesia jest w nieco innej perspektywie -wszechobecna komprecha -bardzobardzobardzo slaby cien Fajnie ze ktos cos jeszcze robi Slabe VT
×