Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

kaza1

forumowicz
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaza1

  • Tytuł
    nowy

Więcej o mnie

  • Lokalizacja
    Bydgoszcz-Fordon
  1. Przymierzam się do kupna samochodu. W gestii moich zainteresowań są trzy modele samochodów. Wszystkie modele w benzynie .Pierwszym jest VW Passat B 5 z silnikiem 1,8.Drugim VW Golf 4 z silnikiem 1,6 . I ostatni model to Seat Toledo 2 z silnikiem 1,6 / 105 KM. Mam kilka kryterii którymi się kierowałem. Cena do 13 000 , aby był oszczędny w eksploatacji , łatwa dostępność ,i cenowo części, stosunkowo nie zbyt mały gabarytowo / 5 drzwiowy /. Jakie jest wasze zdanie o tych modelach ,i biorąc moje kryteria pod uwagę jaki model byście wybrali dla siebie ?. Dodam jeszcze ,że będę przymierzał się do zagazowania wybranego modelu.
  2. Spotkało mnie coś takiego na autostradzie. Odczuwalne drżenie kierownicy przy w/w szybkości. Nadmienię że mam nowe opony jak i jestem po przeglądzie i z zawieszeniem jest wszystko ok?.Pozdrawiam
  3. Po takich wstępnych konsultacjach ,skłaniam się najbardziej ku zakupu Seata Toledo 2 . Myślę że ten samochodzik jeśli chodzi o gabaryty to jest chyba największy z tych pozostałych. Jeśli o eksploatacje to też jest korzystna. Ceny części nie są wygórowane ,a jednostki napędowe różne. Wybierając w TDI 1,9 spalanie jest bardzo korzystne. No i sama sylwetka samochodu dosyć ciekawa.
  4. Prosze o rade jaki samochód z tych które przedstawię wart jest uwagi ,a jaki praktycznie nie.Mam cztery typy w przedziale poj 1,6.A są to samochody--- Audi A 4 --- Seat Toledo 2--- VW Bora ---- i VW Passat . Przy zakupie nie będę brał li tylko sylwetkę pod uwagę ,ale energooszczędność w eksploatacji , bo to jest istotna kwestia,jak i blachy .Prosze o sugestie z waszej strony.Pozdrawiam
  5. Mam problem ze sklejeniem urwanych uchwytów od reflektorów.Kleiłem distalem,i takim klejem do plastiku,i efekt był połowiczny.Przy odkształceniu uchwyty ponownie się łamały,a klej nie skleił . Pozdrawiam
  6. Mam problem z parowaniem lampy reflektora. Na wewnętrznej stronie gromadzi się para. Nie jest tego sporo ,nie mniej jest. Zdemontowałem lampę ,i dodatkowo na całej średnicy klosza w miejscu gdzie łączy się z oprawą ,uszczelniłem dodatkowo silikonem. Nie widzę ,żadnych otworów i lampa wydaje mi się szczelna .A mimo to dostaje do wewnątrz wilgoć ,bo paruje klosz Co zrobić ,aby uzyskać szczelność ,taką co by nie pozwoliła na tworzenie się pary wewnątrz reflektora??
  7. Mam takie pytanie.Czy ilość oktanów w paliwie ,może mieć związek z ilością spalanego paliwa??Pytam się dlatego ,bo do tej pory tankowałem E-95.I ot tak dla sprawdzenia jakie będzie miał osiągi wlałem pełen bak E-98.Dalo się zauważyć że ma większego kopa ,jak i stwierdziłem ,że chyba pływak mi się zawiesil.Bo sporo jeździłem i paliwa mniej mi ubywało niż przy E-95.Aby mieć tą pewność dotankowalem do pełna i okazało się że jednak pływak jest ok. ,a jest teraz mniej paliwożerny??.Czy potwierdzacie taką możliwość mniejszego zużycia paliwa ,przy zmianie oktanów na więcej???
  8. Dzięki za odpowiedź.Tak nawiasem to mi wydaje się ,ze WV ma ładniejszą sylwetkę ,taką bardziej nowoczesną .A co powiesz na temat tych samochodów a Audi B4 ??.Ten samochód też biorę pod uwagę wymieniając sobie autko.Pozdrawiam
  9. Prawdę powiedziawszy mnie to też dziwi.Pytalem się dlatego ,bo mam w rodzinie mechanika który mówi że WV znacznie więcej pali niż Toledo.Mimo tych samych parametrów .Nie byłem pewien ze silniki są takie same w Toledo 1,8—90 KM jak i w WV Vento 1,8 –90 KM.Ta sytuacja mnie zdziwila.On mi mówił że silniki w WV są inne i więcej palą .Czy to jest prawda???.Pozdrawiam
  10. Powiem tak.Ja mam Toledo z 92 r.Generalnie sprawuje mi się bez zarzutu .Nie narzekam na zawieszenie,jak i na pój 1,8 nie pali wiele ,bo w cyklu mieszanym tzn. trasa /miast spalił mi 7,5 l na setke.Więc nie ma tragedii.Wiele osób wypowiada się o ładniejszej sylwetce WV.Co do tego to powiem że to jeszcze rzecz gustu .Jednemu to podoba się ,a drugiemu tamto.Najistotniejsz kwestią jest fakt ekonomiczny .tzn. ile pali i biorąc pod uwagę ceny części.Częśći do obydwu aut zapewne nie są drogie ,natomiast słyszałem że silniki mimo że mocą porównywalne –seat/wv—bardziej paliwo żerne są te drugie tzn. od WV.To jest też istotna kwestia która w dobie takich a nie innych cen na stacjach benzynowych ,ma zasadnicze wręcz znaczenie.Co Wy na to ????
  11. Witam .Przymierzam się do kupienia autka. Mam dwa samochody ,które biorę pod uwage,Są niemi Seat Toledo 1 z 92 r poj 1,8, i praktycznie z tego samego roku WV Vento również 1,8.Który samochód wedlóg Was jest godzien większej uwagi ,,aby skłonić się do jego zakupu??.Nadmienie że obydwa pojazdy mają po 90KM/66KW.Pozdrawiam
  12. Zapewne już wiem co było przyczynkiem moich sensacji.Jak miałem samochód w warsztacie ,co mi robili uszczelniacze zaworów to mi wpieli sonde Lambda,która analizuje spaliny i reguluje podawanie mieszanki. a przed naprawa ona była odlączona ,bo zapewne jest walnięta.Teraz ją odłączyłem i samochód zaraz wszedł prawidłowo na obroty ,i zdecydowanie mniej kopci.Ale tak czy tak pojade na analizator ,aby wyregulować podawanie mieszanki ,no i czeka mnie kupno nowej sondy.Pozdrawiam
  13. To z tego co Ty mówisz to wynika że ten czarny dym może być powodem że zbyt wiele dostaje paliwa i go po prostu nie przepala?????,i stąd te świece są tak obkopcone???.Dzięki za sugestie--Pozdrawiam
  14. No tak przewody są stare.Ale co mnie dziwi.Po raz pierwszy kupując świece widzialem na ich trzonie takie trzy elektrody,bo generalnie szła jedna i co iskra przeskakiwała --jakaś nowość..Chyba jutro pojade na analizator spalin ,i niech dokladnie stwierdzą co jest przyczyną że tak czarno mi kopci ,i tak chodzi kulawo .Być może że zbyt wiele dostaje zupy....,nie mam pojęcia.Bylem w warsztacie jak zdejmował głowice i nie było z byt wiele nagaru na tlokach .Jak by bral wiele oleju to by sporo tam było.Więc powiedzial że wymieni uszczelniacze ,które faktycznie byly walnięte i powinno być ok ,na ale tak nie jest.Dym zmienil kolor z błękitnego na czarny i chodzi mi nie równo ,i świece strasznie obkopcone i to już poi chwili pracy .Co się dzieje ,nio nioe mam pojęcia......Pozdrawiam
  15. No być może...,ale czy to może być powodem ,że świece są tak okopcone i pali nierówniomiernie,i czarny dym idzie z rury??????
×