Witaj na forumsamochodowe.com. Aby móc w pełni korzystać z forum ZAREJESTRUJ SIĘ lub zaloguj.
FORUM samochodowe i motoryzacyjne, opinie o samochodach
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31
Wątek:Dyskusja motoryzacyjna na temat Fiat CC KJS na forum Modele metalowe - W.I.P.: Siemka jest to moja pierwsza replika w której postaram się odwzorować jak najmniejsze szczegóły. Za
  1. #1

    Dołączył
    29.04.2007
    Lokalizacja
    Głogów
    Posty
    1 433

    Fiat CC KJS

    Siemka jest to moja pierwsza replika w której postaram się odwzorować jak najmniejsze szczegóły. Za bazę posłuży mi Fiat CC Burago(dzięki Dyzio). Plany:
    wnętrze jak w rajdówce czyli:
    -klatka
    -kubełki
    -goła blacha w środku
    -wydech po boku(przed tylnim lewym kołem;])
    -ciemne lampy z przodu
    -jak się uda to elektrownia na masce
    -felga z mini przerobiona odpowiednio(dzięki Przemek1991)
    -jeśli się uda to otworzyć maskę i włożyć tam jakiś silniczek, oczywiście będzie komora zbudowana od nowa
    -działające zawieszenie
    -to tyle teraz zdjęcia pierwowzoru
    -podniesiony lewarek zmiany biegów
    http://img197.imageshack.us/img197/1100/obraz293.jpg
    http://img197.imageshack.us/img197/4337/obraz295.jpg
    http://img197.imageshack.us/img197/9817/obraz296e.jpg

    a to moje padełko






    przepraszam za jakość zdjęć... Ale mam chwilowy taki słaby aparat...

    Pozdrawiam i zapraszam do komentowania

  2. #2

    Dołączył
    10.06.2008
    Lokalizacja
    Głogów
    Posty
    292
    mojeeee fele xD

  3. #3
    Awatar Game
    Dołączył
    14.10.2009
    Lokalizacja
    Koszalin.
    Posty
    1 201
    No , no plany ciekawe , mam nadzieję że Ci się udaFotki rzeczywiście słabe Pozdrawiam i powodzenia

  4. #4

    Dołączył
    29.04.2007
    Lokalizacja
    Głogów
    Posty
    1 433
    NA dniach postaram sie o niebo lepsze zapodać i jakieś postepy z prac będą

  5. #5
    Awatar kicker
    Dołączył
    25.06.2008
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Wiek
    20
    Posty
    2 148
    Plany ciekawe... a kolor budy taki jak na tych fotkach wzoru

  6. #6
    Awatar Dyzio[G60]
    Dołączył
    19.01.2007
    Lokalizacja
    Głogów
    Posty
    3 392
    bialy

  7. #7

    Dołączył
    29.04.2007
    Lokalizacja
    Głogów
    Posty
    1 433
    Cytat Zamieszczone przez kicker
    a kolor budy taki jak na tych fotkach wzoru
    wszystko będzie dokładnie jak pierwowzór

  8. #8
    Awatar orzech1201
    Dołączył
    09.02.2008
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Wiek
    20
    Posty
    1 312
    Samochód
    Civic VI
    Mam nadzieje, że fajnie wyjdzie Czekam na nowe foto
    A wgnioty będą ?

  9. #9

    Dołączył
    29.04.2007
    Lokalizacja
    Głogów
    Posty
    1 433
    Cytat Zamieszczone przez orzech1201
    A wgnioty będą ?
    nie będzie wgniotów...

    Cytat Zamieszczone przez orzech1201
    Czekam na nowe foto
    jutro zrobię aktuala i bedą fotki lepszej jakości. Dzisiaj podziałałem trochę i już zdarłem farbę ze zderzaków usunołem te żeberka w zderzaku przednim i tylny poprawiłem bo gdy go kupiłem to miał zaszpachlowaną wnękę na tablice wiec wydłubałem szpachle z niej i pozbyłem sie wycięcia na wydech bo będzie z boku. wnętrze już zaczęte zrobiłem kubły i pozbyłem sie tylnich siedzeń jutro zrobię nadkola i wnękę na koło zapasowe i muszę lizaki kupić bo klatka będzie z patyczków w białym kolorze i doszedłem do wniosku że nie będę robił komory silnika za dużo roboty by było, a jest jak jest dobrze. Pozdrawiam

  10. #10
    Awatar Artur33
    Dołączył
    05.09.2009
    Lokalizacja
    Zgierz
    Posty
    221
    Wpisy na blogu
    2
    łUP
    Czekam na łUPy

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
< > « Poprzedni wątek Następny wątek »

Podobne wątki

  1. Fiat 126p KJS
    Przez oski 34 w dziale Modele metalowe - W.I.P.
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23.12.2012, 18:36
  2. Fiat 126p ''KJS Beta Project'' (WELLY 1:27)
    Przez adrianosrz w dziale Europa - Modelarstwo Samochodowe
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24.11.2011, 17:41
  3. Byrdy / Garncarczyk Kjs Czechowice 30.08.2009 Fiat CC
    Przez haczyk w dziale Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27.11.2009, 21:18
  4. Fiat CC 1.1: KJS WHIRLPOOL - 3M POLAND
    Przez niems w dziale Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18.11.2009, 21:03
  5. II KJS SZCZECIN
    Przez Michał w dziale Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18.02.2009, 21:44

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Search Engine Friendly URLs by vBSEO