Witaj na forumsamochodowe.com. Aby móc w pełni korzystać z forum ZAREJESTRUJ SIĘ lub zaloguj.
FORUM samochodowe i motoryzacyjne, opinie o samochodach

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
Wątek:Dyskusja motoryzacyjna na temat OSTRZEGAM OSZUST NA AUTOSCORT24 !!! na forum Jakie auto kupić? Porady jaki wybrać samochód.: [b]Witam chce ostrzec wszystkich kto chce kupic auto i umawia sie przez internet! Ja stroaciłam
  1. #1

    Dołączył
    12.02.2009
    Posty
    2

    OSTRZEGAM OSZUST NA AUTOSCORT24 !!!

    [b]Witam chce ostrzec wszystkich kto chce kupic auto i umawia sie przez internet! Ja stroaciłam w ten sposob 3000 euro! oszust mial do sprzedania wv pasat tdi z 2001 roku kontaktowal sie tylko mailami i wygladalo na to ze jest wszystko ok.Po pewnym czasie zarzadal zrobienia przelewu western union na moje nazwisko jako potwierdzenie przybycia(on mial zrobic to samo i mielismy sobie wyslac kopie)mialam odebrac te pieniadze w umowionym miejscu spotkania i dokonania tranzakcjii.Gdy pojechalam do Niemiec okazalo sie ze pieniadze podstepem wybral oszust!!!! stracilam 3000 euro.sprawe zglosilam na policje ale watpie ze odzyskam te kwote prosze o pomoc i kpntakt jesli ktos mial podobny problem lub o rade co moge jeszcze w tej sprawie zrobic? dziekuje

  2. #2
    Awatar przemeq
    Dołączył
    13.03.2007
    Lokalizacja
    grójec / wawa
    Posty
    544
    wiem że zabrzmi to brutalnie, ale tak to jest napalać się na okazje cenowe
    to jest typowa sytuacja, zresztą już kiedyś opisywana na tym forum, samochód w dobrej ceni, wszystko ładnie i pięknie, potem prośba o kaskę żeby było uczciwie, a potem kasa znika, samochód też, koleś też

    no i wogóle jak można komuś przelać 3000 papieru nie widząc gościa na oczy....

  3. #3

    Dołączył
    24.01.2009
    Posty
    113
    zrobiłeś z siebie ...
    podstawowa zasada kupna auta za granicą to spotkanie z importerem a nie przelewanie mu zaliczko i to tak dużej
    masz nauczke nastepnym razem bedziesz uwazal

  4. #4

    Dołączył
    12.02.2009
    Posty
    2
    pieniadze byly przelane na moje nazwisko wiec nie bylo mozliwosci zeby wybral ktos inny.nie przeslalabym na kogos obcego

  5. #5
    Awatar Nomad
    Dołączył
    11.05.2008
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Posty
    4 650
    Cytat Zamieszczone przez inkaei
    wiec nie bylo mozliwosci zeby wybral ktos inny
    a jednak była... w dobie nowoczesnej techniki sfałszowanie dokumentów potrzebnych do odebrania takiego przekazu to pikuś...

    "Więc jeszcze seta, znakomicie,
    Padniemy, ale zgódźmy się,
    Że z tylu różnych dróg przez życie,
    Każdy ma prawo wybrać źle..."
    Stanisław Staszewski

  6. #6
    Gregorrr
    Guest
    Niech zgadnę...Miał na imię Frans i był z Dani?Umówił się z Tobą w Niemczech, żebyś miała bliżej.. Przykra sprawa, że straciłaś 3 tyś.

  7. #7
    Awatar kRiz
    Dołączył
    12.01.2008
    Lokalizacja
    Skalmierzyce ;D
    Posty
    483
    podstawa w zakupie kazdego auta to nei dawac zadnych zaliczek i o tyum to chyba nawet dziecko wie ze nawet jak jupuje lizaka to nei daje zaliczekl placisz za to co dostajesz ale po tym jak to dostaniesz

< > « Poprzedni wątek Następny wątek »

Podobne wątki

  1. Komis Swiss Import Radom - Oszust nad oszusty
    Przez Komandi w dziale Jakie auto kupić? Porady jaki wybrać samochód.
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14.10.2012, 10:57

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Search Engine Friendly URLs by vBSEO