Witaj na forumsamochodowe.com. Aby móc w pełni korzystać z forum ZAREJESTRUJ SIĘ lub zaloguj.
FORUM samochodowe i motoryzacyjne, opinie o samochodach

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
Wątek:Dyskusja motoryzacyjna na temat Utrzymanie Audi A8 4.2 QUATTRO na forum Jakie auto kupić? Porady jaki wybrać samochód.: witam mam pytanie do ludzi posiadajacych AUDI A8 (1994-2002)... ile kosztuje utrzymanie takiego samochodu czy
  1. #1

    Dołączył
    23.02.2007
    Posty
    16

    Utrzymanie Audi A8 4.2 QUATTRO

    witam mam pytanie do ludzi posiadajacych AUDI A8 (1994-2002)...
    ile kosztuje utrzymanie takiego samochodu czy trzeba miec naprawde duzo pieniedzy zeby cieszyc sie tym samochodem no i co sadzicie o montowaniu do tego samochodu instalacji gazowej sekwencyjnej oplaca sie wogule jak jest z zuzyciem paliwa w takim samochodzie?

    czekam na wasze opinie

    Pozdrawiam

  2. #2
    Awatar Jarek.pski
    Dołączył
    16.10.2008
    Lokalizacja
    z krainy OZ (Racing)
    Posty
    278
    może nie miałem tego Audi ale jeździłem nim jako samochód firmowy. Powiem tylko jedno że jest naprawde super auto jak na swój czas. Ale...... paliwo było problemem. Przy zbiorniku 80l potrafiłem zrobić nie więcej jak 350km... troche mnie to martwiło, ale to też zależy jak się nim jeździ. Ja czasem miałem ciężką noge, bo jak by nie patrzył samochód ma "kopa".... Z gazem nic ci nie powiem niestety :-) woziłem się tylko na paliwie....

  3. #3

    Dołączył
    08.07.2008
    Posty
    382
    Molesta, powiem tak,odpuść sobie.Spalanie jest spore,a części też nie będą tanie.
    Lepiej kup jakiegoś sprawdzonego i taniego w utrzymaniu dieselka

  4. #4
    Awatar Nomad
    Dołączył
    11.05.2008
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Posty
    4 647
    Cytat Zamieszczone przez Molesta
    jak jest z zuzyciem paliwa w takim samochodzie?
    Na dzień dobry licz się ze zużyciem średnio 25/100 po mieście...
    Po pół roku jak się nauczysz ekonomicznie jeździć to zejdzie do ok 17/100
    Ale i tak każde depnięcie czy to przy starcie czy przy wyprzedzaniu daje efekt w postaci wiru w zbiorniku (chwilowe spalanie ponad 50/100)


    Cytat Zamieszczone przez Molesta
    co sadzicie o montowaniu do tego samochodu instalacji gazowej sekwencyjnej
    Jak Cię stać na auto tej klasy to i na paliwo powinno być Cię stać
    To po prostu nie przystoi

    Ale dać się da, i wiem że niektórzy mają, ale biorąc koszt samej instalacji i późniejszych kosztów dodatkowych to trzeba zakładać że autem masz zamiar jeździć dużo i długo.

    Cytat Zamieszczone przez Molesta
    oplaca sie w ogóle
    Kwestia tego ile jeździsz... żeby taka instalka się zwróciła to naprawdę trzeba robić spore przebiegi.


    Cytat Zamieszczone przez Molesta
    le kosztuje utrzymanie takiego samochodu
    Zależy od egzemplarza, mie ma co ukrywać że nie jest to tanie auto, częsci (zwłaszcza zawieszenie) potrafią być naprawdę drogie... Czasami o wiele taniej wychodzi kupić części tuningowe (np. hamulce) niż zwykłe (nawet zamienniki)


    PS. Rada na przyszłość - interpunkcja nie boli...

    "Więc jeszcze seta, znakomicie,
    Padniemy, ale zgódźmy się,
    Że z tylu różnych dróg przez życie,
    Każdy ma prawo wybrać źle..."
    Stanisław Staszewski

  5. #5

    Dołączył
    13.06.2008
    Posty
    30
    Moj brachol ma Audi A8 D2. Rocznik 1996 r Autko jest super a najlpesze jest w tym ze ma 300 kucy. Audi z gazem sekwecyjnym jak sie zatankuje za 50 zl robi 200km zalezy od nogi. Ja nia jechalem 245 km/h ale frajda . A z cena czesci to roznie. trzeba trafic w dobry egzeplarz zadbany i zmalym przebiegiem. Np amortyzatory do tylu dwie szt. 1 tys. Moim zdaniem autko jest na duzsze trasy jest wygoda polecam kupna autka

  6. #6
    Awatar pitter0
    Dołączył
    14.01.2007
    Lokalizacja
    Koszalin
    Posty
    1 400
    No chyba z ta jazda za 50zl przsadziles.Za 50zl coprawda benz. moj golf 1.4 robil kolo 130km wiec 2tonowe A8 chocby na gazie to i tak za duzo

  7. #7
    Awatar Nomad
    Dołączył
    11.05.2008
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Wiek
    31
    Posty
    4 647
    50zł gazu to z 22litry czyli musiałby spalić 11/100 To chyba w trasie i na dodatek na tempomacie (bez wyprzedzania i hamowania) tylko da się osiągnąć.

    "Więc jeszcze seta, znakomicie,
    Padniemy, ale zgódźmy się,
    Że z tylu różnych dróg przez życie,
    Każdy ma prawo wybrać źle..."
    Stanisław Staszewski

  8. #8

    Dołączył
    13.06.2008
    Posty
    30
    No serio mowie wam, ale wiadome ze w trasie . a cykl miejski gdzies z 17/100 a pozatym to lux autko polecam wygoda. Moj brat powiedzial ze jak co to to tylko audi A8. jak bedzie zmienial to tylko na ten model !!!!!

  9. #9

    Dołączył
    23.02.2007
    Posty
    16
    ok dzięki wielki za komentarze Pozdrawiam

  10. #10

    Dołączył
    16.09.2008
    Lokalizacja
    Reading UK
    Posty
    295
    Molesta, ja mam A8 D3 z 2004r i mnie np. ceny częsci mile zaskakują jak na razie, bo wcześniej miałem mazdę 6 z dieslem i części były droższe. Przykład: łożysko przednie do mazdy 170 funtów, do mojego A8 82 funty, do D2 60. (ceny z ASO w Reading w UK)
    Ja bym się tak nie bał tych kosztów utrzymania, płaczą tak ci, co nie mieli. Nie wiem, czy w D2 jest pneumatyczny zawias, bo to akurat kosztuje, znaczy same amorki (które są o wiele trwalsze od zwykłych). Auto jest trwałe, nie rdzewieje nic-nie wiem czy wszystkie, ale wiem, że na pewno ostatnie roczniki są aluminiowe.
    Silnik 4,2 występuje w różnych wersjach, ja polecam S8, chyba 360KM. Warto zwrócić uwagę, czy był robiony rozrząd, bo np. w moim to za same części około 3000pln. w starszych jest taniej. Sam silnik jest bardzo trwały. Skrzynie też, ale wbrew temu co mówi ASO, trzeba wymieniać olej.
    Co do LPG to jak najbardziej polecam, nie rozumiem tego "nie przystoi" jak masz na auto, to nie znaczy, że nie możesz oszczędzać-im dalej na wschód i im biedniejszy kraj, tym bardziej ludzie się krzywią na gaz w fajnych autach. ja mam sekwencję na sterowniku stag300, wtryski valtec, wszystko pracuje bezproblemowo. Moja spala 18l gazu, ale sporo w mieście i dosyć szybko, w trasie można zejść do 11-12, ale później tydzień wychodzi się z depresji, bo bardzo trzeba uważać, żeby nie przyspieszać, dopiero powyżej 160-170 czyć, że jedziesz.
    Co do dielsla, to dopiero nieprzystoi w takim aucie, stare diesle to zero kultury. Niedawno wsiadłem do A6 1,9, ładne auto, niby luksus, ale odpaliłem silnik i czar prysł-traktor.... a wogóle były diesle w D2???

    Ja poleca, tylko nie śpiesz się z zakupem

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
< > « Poprzedni wątek Następny wątek »

Podobne wątki

  1. Audi S3 vs. Audi Sport quattro - A pacy duel
    Przez niems w dziale Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15.11.2013, 11:20
  2. Audi V8 3.6 quattro - engine and gearbox mechanism - Ingolstadt Audi Forum
    Przez niems w dziale Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17.10.2013, 09:23
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29.08.2012, 11:35
  4. Drift Audi A4 Quattro i Audi S2-szalone
    Przez Cozal w dziale Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14.05.2011, 15:13
  5. skrecanie, utrzymanie pasa
    Przez szaki w dziale Bezpieczeństwo na drodze
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15.04.2011, 11:19

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Search Engine Friendly URLs by vBSEO