Witaj na forumsamochodowe.com. Aby móc w pełni korzystać z forum ZAREJESTRUJ SIĘ lub zaloguj.
FORUM samochodowe i motoryzacyjne, opinie o samochodach
iParts.pl - internetowy sklep z  częściami samochodowymi

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Wątek:Dyskusja motoryzacyjna na temat LFS Z32 na forum Gry motoryzacyjne: gry samochodowe: Wyszedł już patch Z32 dla Live For Speed! Oczywiście keygena jeszcze nie ma, ale przecież
  1. #1
    Awatar Miekki
    Dołączył
    04.10.2010
    Lokalizacja
    Wodzisław Śląski
    Wiek
    20
    Posty
    1 416
    Wpisy na blogu
    5
    Samochód
    86c2f DRIFT EDITION

    LFS Z32

    Wyszedł już patch Z32 dla Live For Speed! Oczywiście keygena jeszcze nie ma, ale przecież i tak nikt z nich nie korzysta...
    Zmiany w stosunku do Z28 które ja zauważyłem to:
    -Nie "odlatujemy" po uderzeniu w bande
    -IMO lepsza grafika (ale może to placebo... )
    Screen:
    [screen nie oddaje nawet połowy tego co widzimy podczas gry ]

    A reszta zmian to: (uwaga tekst zapożyczony z jakiegoś forum, jest nieco bełkotliwy, gdyż zapewne to Google tłumacz )

    Zmiany:
    Kontakt wykrywania i kolizji:

    Ulepszone wykrywanie kontaktu z drogi / ściany / garaży pit
    Poprawa kolizji z nieruchome obiekty (np. czerwony barier)
    Nieruchome obiekty (np. ramp) teraz konkretne poziomie tarcia

    SHIFT + U trybie:

    Nowe darmowe tryb widoku zastępuje starą "low" i "wysoki" tryby ścieżki
    Obiekt lub ziemi skierowany jest wskaźnik myszy została wykryta
    Lewy przycisk myszy porusza się punkt widzenia przez "przeciąganie" punkt docelowy
    Kliknij dwukrotnie, aby przejść bezpośrednio do punktu widzenia punktu docelowego
    porusza kółkiem myszy punkt widzenia do lub od punktu docelowego
    Lewy + prawy przycisk myszy obraca punktu widzenia wokół celu
    Strzałka w ruchu następujące grunt punktu widzenia w miarę możliwości
    Zapisać do 10 odsłon na konfigurację toru z SHIFT + NUMER
    Przypomnijmy, przechowywane klawisze Ctrl + numer (lub kliknąć na przycisk)
    Kliknij na samochód, aby go przestrzegali / odwracać wzrok, aby zatrzymać po
    Dodano nowy Ramp2 który jest taki sam jak Ramp1 ale 2,8 m szerokości
    Ramp1 i Ramp2 są przechowywane w exe i ładowane do wszystkich utworów

    edytor Autocross:

    Maksymalna liczba obiektów autocross jest teraz 800 na wszystkich utworów
    pozycjonowania obiektu jest dużo lepiej - za pomocą myszy celu wykrywania
    Mniej CPU / lepszej kontroli podczas dodawania / przenoszenie / usuwanie obiektów
    FIX: Czy kliknij na niewidoczny suwak powtórka gdy przyciski widoczne
    FIX: można dodać kręgi marszałka poza granicami następnie undeletable
    FIX: klawisz SHIFT + N w U z opcji spowodowane nakładających się fragmentów tekstu
    FIX: High obiektów układu wysokości pojawił się pod ziemią na obciążeniu

    składy:

    Nowy "napęd w dowolnym miejscu" open configs (ctrl utwór w ekran wyboru)
    configs Open można wybrać polecenie tekst np. / utwór = SO1X
    configs Open może być używany jako torach przez dodanie punktów kontrolnych
    Punkty kontrolne mogą być do 62 metrów szerokości, w celu włączenia pit lane

    Optymalizacji:

    Usunięto ciągłe małych wycieków pamięci (korupcja lista materiałów)
    generacja tablicy rejestracyjnej jest o wiele szybszy - zmniejszenie glitch pit-out
    Liczba klatek na sekundę wzrosła - rysunek większości obiektów na świecie jest o wiele szybszy

    Interfejs:

    teraz odblokowania ekranu zmienia nazwę anonimowy gracz nazwę użytkownika na wyjeździe
    Kliknięcie wybranego ładunku utwór tego utworu (podobnie jak naciśnięcie klawisza ENTER)
    wiadomości Windows przetwarzane w sposób czyszczenia (dotyczy klawiszy)
    ruchy myszy są przetwarzane wydajniej (drag / slajdów)
    FIX: info wygląd myszy może go wyłączyć ekran w niektórych językach
    FIX: nieważne widzenia można wybrać, gdy nie samochody w wyścigu
    FIX: Sala konferencyjna pasek przewijania był niewidoczny w nowszych wersjach
    FIX: Tekst polecenia mogą być używane do obciążenia układu w trybie hotlap

    Grafika / Audio:

    Ulepszony wyświetlacz tekstu help / tekst lekcji / welcome wiadomości
    Schemat opony F9 i SHIFT + L schematy zawieszenia teraz antyaliasing
    Ulepszona optymalizacja opony - nie brakuje części odkształconej opony
    logo ekranie wprowadzania i ramy są teraz rysowane jeśli jest otwarte okno dialogowe
    FIX: W opcji sterownika kierowcy przecięte z obiektami świata
    FIX: Reset zza zapory w South City w stanie powstrzymać dźwięku
    FIX: Missing cień na ziemię w pobliżu ogrodzenia na Autocross utwór

    Multiplayer:

    Granica zużycia opon zmiany może być ustawiony na 100% (nie)
    Lista komputerów może teraz pokazać gospodarze nie jest uprawniony do udziału
    Nazwa hosta jest wyświetlany w pasku zadań i tytuł okna (jeśli łacina)
    Wdrożone mod ochrony VOB (fizyczne zmiany spowoduje OOS)
    Opcje Host są teraz po otwarciu odczytać z ekranu ustawień gry
    Domyślny adres IP hosta jest 127.0.0.1 (adres lokalnego hosta)
    CTRL + SHIFT teraz wyświetlania czasu i daty we wszystkich powtórki multiplayer
    Usunięto TCP filtr, który pozwalał stare wersje w liście gospodarzy
    POPRAWKA: Niektóre problemy wynikające z wielu wniosków dołączyć do wyścigu
    FIX: pit stop nie koniec, jeśli samochód został wyeliminowany w pit lane
    POPRAWKA: Niektóre awarie, które mogą wynikać z nieprawidłowego stanu odblokować
    POPRAWKA: Niektóre brakujące obrazy (np. utwór wybierz) spowodował awarię LFS
    FIX: Zawieszenie może nieprawidłowo pobyt w podziale na zdalnym komputerze
    FIX: Host ponownie wykorzystać znalezione przez Luigi Auriemma (join pakietów)

    InSim:

    Nowa komenda / ck anuluje kick lub ban głosów w toku
    Nowa komenda / cv anuluje głosów (kick, ban, restart, etc)
    NLP / MCI minimalny odstęp czasu obniża się do 40 ms (było 50 ms)
    Nowy pakiet kolizji podaje szczegóły kontaktu między dwa samochody
    Dłuższe IS_MST teraz do 128 znaków / określić dźwięk / wysłać do wszystkich
    FIX: oś Clutch / przycisk nie został zgłoszony z przycisków sterujących

    Różne:

    Różne opcje: F9 / akcelerometr F10 mogą być wyświetlane jako jedna wartość
    Udoskonalone wykrywanie nieprawidłowych pozycji okna przy uruchamianiu LFS
    komenda URL jest wielkość liter - LFS / lub lfs / zarówno do pracy,
    Bezpieczeństwo: InSim nie może być zainicjowane z wiersza URL
    Cruise: nie ma potrzeby prowadzenia okrążenia przed podaniem DT / kary SG
    Cruise: prąd okrążenie nie jest wyświetlany, jeśli czas okrążenia jest wyłączony
    FIX: aparat InSim przy nachyleniu pionowym spowoduje awarię LFS
    FIX: OutGaugePack ID zawsze zero, niezależnie od ID w cfg.tx


    Plik do pobrania z oficialnego downloadu LFS: http://www.liveforspeed.net/file_lfs...Z28_TO_Z32.zip

    Aby używać wersji z32 musisz posiadać wersję z28

    [Cześć tekstu zapożyczona z pewnego wątku na forum http://virtualtuning.pl]

  2. #2
    RACERX
    Guest
    Ładnie przekopiowałeś, tyle że niektóre zdania w ogóle są nie po "polskiemu" jakoś dziwnie zlepione. No ale co do tematu, to ciekaw jestem co się zmieniło i jak teraz wygląda

  3. #3
    Awatar Firestone
    Dołączył
    24.03.2007
    Lokalizacja
    Kalety
    Posty
    2 801
    Dawno nie grałem w LFS'a. Musze odkopać moje hasło do S2 i sprawdzimy
    daniel94, podaj link do forum z jakiego skopiowałeś tekst, bo możesz mieć problemy - prawa autorskie.
    Cuore Sportivo


  4. #4
    Awatar Miekki
    Dołączył
    04.10.2010
    Lokalizacja
    Wodzisław Śląski
    Wiek
    20
    Posty
    1 416
    Wpisy na blogu
    5
    Samochód
    86c2f DRIFT EDITION
    Praw autorkich chyba nie ma jest to tekst z google translate. Ale zedytowałem i dodałem link do forum z którego to skopiowałem
    Co do zmian to najistotniejsze będzie to że nie odlatujemy po uderzeniu w bande (są takie miejsce gdzie niekiedy nie da się auta wyprowadzić z poślizgu i uderzamy w bande, a skutkiem tego jest poszybowanie w górę :/ teraz zostało to poprawione i jeszcze nie zdarzyło mi się "odlecieć" Jednak nie można bezkarnie uderzać w bandy. skutki uderzeń da się poczuć )
    Co do oprawy graficznej - zmian chyba nie ma. Ale przecież "to ma działać - nie wyglądać"

  5. #5
    Awatar Firestone
    Dołączył
    24.03.2007
    Lokalizacja
    Kalety
    Posty
    2 801
    Cytat Zamieszczone przez daniel94
    Co do zmian to najistotniejsze będzie to że nie odlatujemy po uderzeniu w bande (
    Ddobrze, że to wreszcie poprawili. Strasznie to wkurzało szczególnie jeśli to ktoś w nas uderzył i na skutek tego polecieliśmy w bandę.
    Cuore Sportivo


< > « Poprzedni wątek Następny wątek »

Podobne wątki

  1. LFS S2 0.6B
    Przez Miekki w dziale Gry motoryzacyjne: gry samochodowe
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25.08.2011, 09:45
  2. *quick* Nissan 300zx Z32
    Przez PalakoSS. w dziale Quick Manga Cars
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03.07.2011, 13:32
  3. Nissan 300ZX (Z32) / Varrstoen ES
    Przez JE1216 w dziale Tuning Japoński i Koreański
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04.01.2011, 20:21
  4. LFS s2 wersja z
    Przez kalin w dziale Gry motoryzacyjne: gry samochodowe
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19.06.2009, 22:26
  5. LFS
    Przez Simon w dziale Gry motoryzacyjne: gry samochodowe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23.09.2008, 00:34

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Search Engine Friendly URLs by vBSEO